Pessistä, joka oli nuorena varsinainen sihtisuu ja aina ollut niin kiltti ja tottelevainen, ettei varastanut mitään (mulla on joskus ollut olkkarin lattialla pussillinen kuivattua naudanmahaa ihan rauhassa monta päivää ilman että siihen on koskettu) , on vanhemmiten tullut ahneeksi siaksi...Tämä tosin on suureksi eduksi sen kanssa treenatessa, kun koiralla on aina nälkä ja se yrittää tehdä vaikka itsestään merimiessolmun nakinpalan tähden..

Nyt siitä on siis tullut ahne sika, veljenpojan syömisiä saa vahtia, koska Pessi röyhkeyttään saattaa viedä leivän jopa toisen suusta, ja nyt näköjään myös pöytä pitää tyhjätä, kun koirat jää keskenään kotiin.

Tänään olin Jonnun luona Kempeleessä ja koirat päivän kotona, pahaa aavistamatta olin jättänyt puolikkaan rahkapullapitkon keittiön pöydälle, ku mun koirat ei tosiaan ikinä oo varastanu pöydältä mitään. Noh, tulin äsken kotiin ja eipä ollut pullaa pöydällä, pullanpussi löytyi koirien sängystä. Syyllinen on helppo tunnistaa, kun vaihtoehtoina on ranskanbulldoggi, jonka pää ei yllä pöydän tasolle edes kahdella jalalla seistessään ja rottweiler, joka lähes häntää heilauttamalla kaapii pöydältä kaiken lattialle ( no ei ihan, mutta melkein).

Pessi selkeästi tukee mun uutta terveellistä elämää, ei se pahaa tarkoita. Mutta se ei muista, että se uusi terveellinen elämä koskee myös häntä itseään :D

IMG_8431.jpg

IMG_8433.jpg